Zajęcia otwarte u Tygrysków

Dzień 20 listopada był dla Tygrysków bardzo wyjątkowy – po raz kolejny miały okazję gościć na zajęciach swoich rodziców i jedną babcie.

2.12.2014<br/><br/>
Dzień 20 listopada był dla Tygrysków bardzo wyjątkowy – po raz kolejny miały okazję gościć na zajęciach swoich rodziców i jedną babcie. 
Tym razem wydarzenie było o tyle bardziej wyjątkowe, że Tygryski nie są już przedszkolakami – pokazały jak pracują prawdziwe starszaki. Temat zajęć dotyczył pracy krawcowej dlatego rozpoczęliśmy od piosenki o naszym przyjacielu Paku, który „ze szmatek jest uszyty”. Dzieci odpowiedziały na zagadkę dotyczącą zawodu krawcowej a następnie miały okazję poznać przedmioty związane z szyciem takie jak: nożyce, nici, igły, naparstek, metr, guziki i wiele innych. 
Największą atrakcją okazała się maszyna oraz poszukiwanie na własnych ubraniach ściegów, które maszyna potrafi tworzyć. Rodzice mieli również okazję zobaczyć jak dzieci dzielą wyrazy na sylaby, odczytują globalnie wyraz IGŁA, wyróżniają głoski, opisują i liczą guziki, układają rytm według wskazówek nauczyciela i śpiewają piosenkę o jesieni. 
Na zakończenie wspólnie z rodzicami Tygryski stworzyły piękne ubranka dla przygotowanych wcześniej sylwetek chłopców i dziewczynek. Myślę, że rodzice i babcia wyszli z zajęć bardzo dumni i wzruszeni ponieważ każdy Tygrysek jest naprawdę wyjątkowy. 
Aneta Malisz  Dzień 20 listopada był dla Tygrysków bardzo wyjątkowy – po raz kolejny miały okazję gościć na zajęciach swoich rodziców i jedną babcie. 

 

Tym razem wydarzenie było o tyle bardziej wyjątkowe, że Tygryski nie są już przedszkolakami – pokazały jak pracują prawdziwe starszaki. Temat zajęć dotyczył pracy krawcowej dlatego rozpoczęliśmy od piosenki o naszym przyjacielu Paku, który „ze szmatek jest uszyty”. Dzieci odpowiedziały na zagadkę dotyczącą zawodu krawcowej a następnie miały okazję poznać przedmioty związane z szyciem takie jak: nożyce, nici, igły, naparstek, metr, guziki i wiele innych. 

 

Największą atrakcją okazała się maszyna oraz poszukiwanie na własnych ubraniach ściegów, które maszyna potrafi tworzyć. Rodzice mieli również okazję zobaczyć jak dzieci dzielą wyrazy na sylaby, odczytują globalnie wyraz IGŁA, wyróżniają głoski, opisują i liczą guziki, układają rytm według wskazówek nauczyciela i śpiewają piosenkę o jesieni. 

 

Na zakończenie wspólnie z rodzicami Tygryski stworzyły piękne ubranka dla przygotowanych wcześniej sylwetek chłopców i dziewczynek. Myślę, że rodzice i babcia wyszli z zajęć bardzo dumni i wzruszeni ponieważ każdy Tygrysek jest naprawdę wyjątkowy. 

 

Aneta Malisz