Wiosenne kanapki

Już po raz kolejny w tym roku przedszkolnym dzieci z grupy Kangurki zamieniły się w małych kucharzy. Tym razem przedszkolaki samodzielnie przygotowywały pyszne wiosenne kanapki na drugie śniadanie.

Wiosenne kanapki
Już po raz kolejny w tym roku przedszkolnym dzieci z grupy Kangurki zamieniły się w małych kucharzy. Tym razem przedszkolaki samodzielnie przygotowywały pyszne wiosenne kanapki na drugie śniadanie.
Przed rozpoczęciem prac kulinarnych każde dziecko dokładnie umyło ręce. Następnie nazwaliśmy przyniesione produkty spożywcze oraz ustaliliśmy zasady bezpieczeństwa podczas pracy z nożem. Po wymyciu i pokrojeniu przez nasze panie wszystkich warzyw, zabraliśmy się do pracy. 
Dzieci samodzielnie smarowały masłem chleb oraz układały dowolne produkty spożywcze tworząc na kanapkach różne wzory. Przygotowane kanapki nie tylko wyglądały ładnie, ale też były bardzo zdrowe i smaczne. Nic dziwnego, że szybko znikały z talerzy. Rekordziści potrafili zjeść nawet po 5 kanapek! Okazało się, że dzieci jednak lubią warzywa, a własnoręcznie przygotowane kanapki smakują najlepiej.
Najlepszym zakończeniem kulinarnej pracy były puste talerze oraz pytanie dzieci: „A możemy robić częściej takie zajęcia…?”
Maria ZielińskaJuż po raz kolejny w tym roku przedszkolnym dzieci z grupy Kangurki zamieniły się w małych kucharzy. Tym razem przedszkolaki samodzielnie przygotowywały pyszne wiosenne kanapki na drugie śniadanie.

 

Przed rozpoczęciem prac kulinarnych każde dziecko dokładnie umyło ręce. Następnie nazwaliśmy przyniesione produkty spożywcze oraz ustaliliśmy zasady bezpieczeństwa podczas pracy z nożem. Po wymyciu i pokrojeniu przez nasze panie wszystkich warzyw, zabraliśmy się do pracy. 

 

Dzieci samodzielnie smarowały masłem chleb oraz układały dowolne produkty spożywcze tworząc na kanapkach różne wzory. Przygotowane kanapki nie tylko wyglądały ładnie, ale też były bardzo zdrowe i smaczne. Nic dziwnego, że szybko znikały z talerzy. Rekordziści potrafili zjeść nawet po 5 kanapek! Okazało się, że dzieci jednak lubią warzywa, a własnoręcznie przygotowane kanapki smakują najlepiej.

 

Najlepszym zakończeniem kulinarnej pracy były puste talerze oraz pytanie dzieci: „A możemy robić częściej takie zajęcia…?”

 

Maria Zielińska